Hela stan lyser



Hela stan är proppfull med julskyltning. Vet inte vad jag tycker om det egentligen.. Istapparna i träden på Norrmalmstorg är ändå finast. Men om jag ska vara ärlig tycker lite om julbelysning och allt krims krams, bara jag slipper se snö på marken.

Idag tog Alan och jag en fika på Coffe House By George med Alex och Dirre med deras tjejer. Efter blev det en hel del shopping för Alans del, inte min. Tyvärr. Vi lyckades ändå hitta väldigt mycket fint.

Ikväll blir det deg i soffan... ska försöka ta tag i att skriva mitt personligabrev till ett utav mina arbeten som jag skulle kunna lägga ner extra energi för att få.


(En bild från förra helgens utgång)


Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0