Liten inblick i min mobil

Efter min födelsedag den 13 augusti köpte jag mig en ny mobil. Sedan dess har en hel del foton tagits.. här kommer en liten inblick i min mobil. Här kommer minnen och meningsfulla foton.


Sommaren började med en galen tripp till Zante med hela rama tjejgänget. Jag var blond, solbränd, målade naglarna i La Paz fr Mavala och levde med mina Ray Ban.

Vi åt bananaspit och belgisk våffla på Stortorgets cafe i Gamla stan där Katta arbetade. Gucci väskan fyndade jag för ett ofärskämt pris på en secondhand i Rättvik. För övrigt var jag där på "raggar-bröllop", hade fruktansvärt roligt.

Innan starten till mitt sista år i gymnasiet började kände jag för en förändrig och gick till frisören. Jag gick igenom allt från att vara ultra-blondin (bild 1) så det skiftade i lila/blått till pigmentering (bild 2) och efter det mörkbrun (bild 3) i c. 4 dagar för att sedan komma tillbaka till min frisör och fick ljusa slingor i. Jag blev mer än nöjd! har aldrig känt mig så snygg i håret.

Här på bild 2 ser ni hur jag såg ut samma dag, precis efter.

Vi satt på Snaps och drack Cosmopolitans när vi fick en ledig dag i skolan.

Efter att Alan tipsade oss om Wokhouse blev det vårat nya förar ställe innan utgång. Om ni inte varit där än, prova! Bra drag, bra priser och bra musik.

Även på Onsdagar är det drag där!

Jag och Alan dricker alltid te även fast jag aldrig hinner dricka upp förens det kallnat. Gissa vilken kopp som är min(?) Haha här kommer en liten insider bild om verkligheten, tuffare än så här blir han inte. Jag älskar dig.



I början utan nästa år ska jag försöka skaffa mig ett fotoalbum och sedan ta mig i kragen och framkalla alla minnesvärda bilder. Jag vet att jag kommer bli fruktansvärt besviken på mig själv annars om datorn kraschar.

Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0