Nu slocknar jag

Tredje och sista dagen. Sitter här framför laptopen i min stora mysiga rosa morgonrock och knaprar på en salami macka och har allmänt tråkigt. Eller rättare sagt dödstrist. Det här känns som en dag då jorden kunde gå under. Torr söndag, inget händer och jag är allt för sliten efter tre dagars utgång. Nog om det.

Va finns det att säga? Vågade knappt inse sanningen då jag gick in på internetbanken och kolla kontot. Har tyvärr bara mig själv att skylla. Hej då! jag är slut som artist. (skämt å sido) Nu ska jag rycka upp mig. Kanske jag ska ta några steg in till mitt rum att hämta mystofflorna? Det får bli dagens motion.

En sliten sanning av mig. Det bjuder jag på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0