Tjockisar?

gäsp gäsp!
Börjar bli trött. Va uppe riktigt tidigt imorsse för att gå på en förhandsvisning utav en film som heter Bolt som kommer ut i Februari. Det var en Disneyfilm men riktigt bra enligt mig som inte brukar gilla tecknat annars. Efter åkte vi och köpte julgran, jag valde och bar den till bilen samtidigt som Alan hade väldigt roligt åt det hela som stod bakom och filmade. Kan säga att det inte va det lättaste att försöka få in en gran i en baklucka.


Nu vid jul är det så himla mysigt att äta pepparkakor, lussebullar och annat onyttigt samtidigt som man kollar på en bra film vilket jag och Alan spenderade eftermiddagen med. Blev Harry Potter 2, vi håller på och kollar alla filmer i rätt ordning just nu eftersom ingen av oss sett dom. Lätt att fastna i en ond ligga-i-soffan-äta-skit-och-kolla-tv cirkel. Kanske jag inte är ensam om, tyvärr. Suck. Men men, kanske ska hålla ett löfte efter nyår?

Resten av dagen har spenderats framför datorn och Tradera. Har budat till mig en stor fin halsduk från Marc o polo, zebra t-shirt och en annan sak som ni får se sen. Om jag avslöjar kanske ni budar över mig hehe.. Jag vill ha den här t-shirten!! Hur grym är den inte?! Hittade en hemsida som heter colorez.se som säljer dom för endast 200:- men dock slutsålda just nu.


Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0