yes yes yes!

Jag kammade hem denna apsnygga pälskrage i rödräv från Tradera precis!! Gissa priset, det är pinsamt billigt.. JO 135:-

(Bilden är tagen från Tradera så det är inte jag på bilden)
Snart kommer den hem till mig och ska användas till min svarta kappa. Skitsnyggt!


Även denna har jag budat hem. Helt ny, blommig klänning från Asos för 60:-

Någon som skulle vara intresserad av att jag la ut tips på fynd jag hittar från nätet? mycket från Tradera men även från andra hemsidor. Lämna en liten kommentar isåfall så ska jag lägga ner lite extra tid på leta fynd åt er.

Kommentarer
Postat av: Sara

GOD JUL till dig min Malin <3

2008-12-24 @ 00:40:28
URL: http://ohfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0