AJAJAJ

Synd om mig idag:( har fruktansvärt ont i halsen och kan knappt svälja.. Någon som har ett bättre tips än att dricka te? Jag längtar efter lite förändring eller spänning. Skulle vilja flytta hemifrån, skaffa hund, bli klar med skolan, resa resa resa och träffa nya människor och binda kontakter med i andra länder, skaffa mig erfarenheter och göra lite nya saker. Nu är det inte så att mitt liv känns tyst och lugnt, snarare tvärt om. Nä, nu ska jag fixa mig lite och åka hem till Alan. Lite senare kommer gäster hit och då ska vi vara med. Puss o hej!


Kommentarer
Postat av: Linda Montana

Ett bra tips är att köpa bafucin mint på apoteket,det lenar halsen:)

Fin blogg.

2008-11-15 @ 03:51:11
URL: http://www.metrobloggen.se/colourblind

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0