fre-lör

En sammanfattning om helgen.

Fredag
Bord på Vanilla med tjejerna som Maxi så snällt fixat. Slutade på 7-eleven med ett kycklingspett i bröd. (Tack för tipset)

Lördag
För andra dagen i rad försöka få ner några droppar och vi ville ut eftersom det va Katta och co. som skulle ut vilket menas med ett kul gäng. En tripp till Fellows och i kön fanns värmelampor, SMART! Jag gillade det. Slutade med att jag och Ellan va hemma hos mig vid 5 tiden och jag blev generös och gjorde en pastarätt med salami, jag har mina ljusa stunder.

Galet.

Söndag
Jag och Ellan har degat i soffan exakt hela dagen. Kollat på tv, ätit cheesckae och druckit kaffe.

Imorgon tillbaka till skolan. Det lockar inte det minsta..

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart hittade du bilderna från fellows i lördags? :)

2008-11-10 @ 22:32:34
Postat av: Malin

Svar: Bilderna i inlägget är tagna på Vanilla så har ingenaning vart du hittar bilderna från Fellows. Kanske Credd, Finest eller något..?:)

2008-11-10 @ 23:03:25
URL: http://malinsthlm.blogg.se/
Postat av: J

ser ut som en lyckad kväll!

2008-11-11 @ 13:00:35
URL: http://covet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0