Nice nails

En lugn helg hemma hos Alan. Igår somnade han och jag fick sitta med popcornskålen för mig själv när Idol började. Vem är eran favorit? Personligen gillar jag Johan stakt. Vet inte varför men han är bara så cool för sin ålder och att han har lyckats gått så långt som han gjort. Men om jag ska gissa på vem tar hem hela skiten tror jag på Anna. Hon sjungen med känsla och har något som de andra inte har. Iallafall, när Idol va slut och jag umgåtts med en helt död Alan vaknade han tillslut och skyllde på att han sovit pga av Idol och inte för att han helt enkelt va helt slut efter kryssningen som han va hemkommen från.

Idag är det en stor dag. Det är nämligen så att jag får välja film. Kan ni tänka er?! Jag, Malin Östergård ska få se Sex and the city tillsammans med Alan. Helt otroligt egentligen men jag är bara glad och överaskad.
Inte nog med det så har mina naglar fått en fixning. Gjorde förlägning för 1,5v sedan och nu gjorde hon iordning dom som behövdes. Glitter tippar med guldrand, inte illa inte! Eftersom jag sitter som hennes modell får jag detta helt gratis, ibland har man tur att känns någon som är en riktigt klippa. Naglarna är gjorda i silke för den som undrar, kan utan tvekan säga att det är det bästa materialet jag byggt upp mina naglar med någonsin.


Bilderna visar inte direkt ett rättvist resultat men men..

Kommentarer
Postat av: Anonym

PATETISK DU ÄR

2008-11-18 @ 01:38:22
Postat av: liliana

hahaha va läskigt, min kille somnade också till idol i fredags och där satt jag själv med mina chips =P

2008-11-21 @ 15:22:44
URL: http://liliana08.blogg.se/
Postat av: Anonym

alldels för breda jävla naglar, syns att det är en elev som gör dom.

2008-12-04 @ 01:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0