sol och klackar året om, tack!


Hej hej alla glada!
Bara jag som fryser om både fingrar och tår? kanske inte.. men efter en lång promenad är det inte så konstigt att kylan smyger sig på. Får ursäkta men jag är väldigt anti det här med snö och juldekoration, iallafall i år. Nu börjar mörka tider vilket jag ogillar stakt. Visst har julen sin charm (älskar att få använda mina pälsmössor) men den tar ju upp mer än halva året och för med sig stress och depp. Mamma tycker jag låter som en pessimist, hon kanske har rätt. Haha nej nu överdrev jag lite men uschh va jag hatar att stänga in mig i varma skor och dunjacka. Vill ha sol och klackskor året om. Jag är väl inte den enda??

Denna vecka och nästkommande vecka skulle varit praktik men eftersom jag varit lat så fick det va för min del. Jag har istället spenderat mina dagar hemma hos Ellan. Vi har sett klart min SATC box och skrattade och grät om vartannat med munnen fullproppad av djungelvrål och choklad haha! Härligt.


(Ellans egna lilla kisse Saga)

Imorgon är jag bjuden på lunch hemma hos Sandra och efter det ska jag möta upp Ellan när hon slutat jobbet. På kvällen blir det ett glas vin på O´Learys med tjejerna. Ibland är livet ganska skönt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0