Lite bilder från gårdagen



Lite kortfattat om gårdagen.
Rödvin hemma hos Alex. Abba - Honey honey. Ett par timmar på Wokhouse med kära vänner. Träffade på hotellkompisar från Zante. Och... en tripp genom stan innan hemgång och sovsällskap av älsklingen.

Och en annan sak som vi pratade om igår är hur tacksamma vi är som har varandra. Vi är ett gäng tjejer som håller ihop, har jävligt roligt och hjälper varandra när det behövs. Skrattar i mängder och gråta en skvätt ibland men att veta att man har riktigt fantastiska vänner är guld värt. På riktigt. Lite intressant vart livet tar en ibland. Hade jag aldrig träffat mitt ex, hade jag aldrig träffat mina små hjärtan och då vettefan vad jag hade varit idag.

Kommentarer
Postat av: Sara

Minns inte om jag var medverkande i samtalet, men åh så sant! <3

2008-11-30 @ 22:20:29
URL: http://ohfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0