Gossip Girl

Har precis gjort en smothie med banan och choklad.. gottar mig i Gossip Girl som går på tv. Kanske mer kollar på kläderna än följer handlingen. Känner att jag vill ut och shoppa eller börja sy när jag ser alla grymt fina kläder som dom har på sig. Gillar det där som är svårt att sätta fingret på.. nä, snyggt är det. Grymt snyggt.

Har pillat med en ny header till bloggen men usch va jag tröttnar. Någon som har lust att göra det åt mig istället?

Helgen var varit annorlunda men rolig. Fredagen blev kall och konstig, vi blev körda utav en jätte gullig taxi-gubbe som lyssnade på film musiken till Mama Mia och sjöng med. Lördagen började med ett par drinkar och vin hemma hos mig tillsammans med Alan, Katta, Ellan och Moa och ganska oplanerat hamnade vi på Falken där vi lyckades göra det riktigt roligt. Kvällen slutade hemma hos Thomas som gjorde kyckling med vitlöksås till mig. Killar killar... typiskt att vilja bevisa att dom är bäst på det mesta.

Imorgon börjar en veckas praktik på Pressbyrån, Stureplan ihop med Moa. kan bli kul!


(Moa, Ellan och Katta. Väntar på tåget..)


(Moa hade jätte fina skor från Tiger)


(Moa)

Finns inga bilder på mig ifrån igår men hade fått låna världens snyggaste kjol av Moa från Whyred, under en svart tubtop och över Kattas midjekorta, marina kavaj med bronsknapar i marin stil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0