va ska man skriva för rubrik?

Hej hej alla glada! Alltid lika svårt att komma på en passande rubrik till inläggen..

Känns som jag gått i ide i nästan en vecka men så är det inte. Har faktiskt varit riktigt duktig på min paktik och himla roligt har det varit också! Pressbyrån Norrmalmstorg har faktiskt inte varit så pjåkigt. I Onsdags blev en välförtjänt afterwork med Moa och Ellan på Wok och vi satt kvar tills det stängde. Fick nattligt sällskap ochpå morgonen när jag skulle jobba lämnade jag en lapp. När jag kom hem hade jag fått en svar. Haha så här kan jag dela med mig utav min söta sida.



Igår var Anki här, min personliga nagelfixare;D Sandra fick nya fin fina naglar medans jag blev tvungen att ta bort mina för att jag ska sitta nagelmodell för henne imorgon. Känns lite tomt just nu men imorgon kommer dom vara super fina igen. Hon ska utföra en akryl förlägning på mig vilket jag aldrig har provat på förut. Tidigare har jag haft tippar med silke och endast silke vilket används för att stärka den egna nageln men fungerar också om man vill förlänga men då endast 4mm. Tycker personligen att det håller väldigt bra och ger att snyggt resultat. Haha nu blev det lite mycket nagel prat här så nog om det..

Ikväll ska jag och älsklingen laga middag ihop, kanske se en bra film.. och kramas.
Imorgon blir det utgång för Alexandra som fyller 19. Ska passa på att ha kjolen från Whyred som jag lånat utav Moa, det är ju varken kallt eller snö så det blir perfekt med nyfixade naglar och klackar till.
Budade föresten nyss på en tröja från Whyred. Budet går ut om några timmar så hoppas ingen snor den ifrån mig.


(Jag på väg till jobbet. Alan fotar.)

Nej, nu ska jag göra knäckemacka med salami och kaffe. Ha en mysigt Fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0