Cleareyes, min morgon räddning

Gomorgon gomorgon!

Är fixad och klar för endast en lektion i skolan. Sitter just nu och kollar The voice på 5an, har blivit lite utav min morgonrutin förutom Cleareyes. Usch nej, kollar ut nu och ser att det regnar:/ Idag kommer min lilla älskling hit så ska göra mig ett ryck efter skolan och städa rummet, lever i ett berg av kläder just nu. Kanske ska tända lite ljus och göra det fint, som en liten överraskning(?)

Nä, nu ska jag kila iväg till skolan. Ska trycka en bild som jag målat på ett linne. Kommer bli grymt snyggt, kanske något att visa här.



HAHA! Alla har vi våra sidor.. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Vad glad å pigg du e!

2008-10-16 @ 17:56:32
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0