Hatade hatade söndag

Idag är jag på skithumör. Alla dagar kan inta vara underbara men vafan.. Tänker inte framstå som att livet leker varje dag så varsegod, det här är en skitdag.



Ligger just nu som en soffpotatis med min laptop på magen och sneglar samtidigt på Gossip Girl. Lite då och då gör min kära lilla katt (som egenligen är fet) ett försök att krypa upp och lägga sig breve. Men nog om det..

..Igår blev jag hämtad av Katta i Stuvsta för att hyra film. Blev "Vänner för livet" riktigt bra. Efter åkte vi hem till Johanna mitt i skogen. Hon hade skaffat en ny lite valp på 9v som var det sötaste jag sett på länge. Ganska intressant vad djur (speciellt små bebisar) kan få oss att känna. Man beteer sig som aldrig förr och ligger på golvet och gullar med dom små liven haha stackarna!

Imorgon är det skola igen och veckan börjar som vanligt med två långa dagar. Ser fram emot en härlig slant som trillar in på onsdagen. Efter onsdagen vankas utgång och ingen mindre än jag kan vara mer sugen.. Börjar rycka i mina shopping fingrar. Ska skriva mig en liten lista men som alltid kommer jag inte få med mig något utav det som står där.

Hoppas ni haft en bättre Söndag än mig..

Kommentarer
Postat av: Anna

vacker.

2008-10-22 @ 23:17:37
URL: http://randomblonde.blogg.se/
Postat av: Michaela

Super fin!

2008-10-30 @ 22:03:58
URL: http://enjoymichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0