Naglar i all ära

Sitter och töntar mig framför datorn just nu men för en gångskull gör jag massa nytta. Under som senaste sega timmarna har jag:
*Svarat på massa mail ang mina annonser.
*Sökt 3st jobb.
*Laddat ner ett ladda-ner-film program till min rosa sötsak.
*Delat upp alla pengar jag tjänar på annonserna i ett eget konto.
Inte helt illa för att vara jag. Damn, im good.

Imorgon ska jag få mina naglar förlängda utav snälla, söta, rara Anki. Kan ni tänka er vilken lyx jag har som har turen att vara hennes testperson under utbildningperioden?! Tror jag bestämt mig för att doppa tipparna i vitskimmer, neutralt och grymt snyggt. Eller va tycker ni? Det korallfärgade högst upp till vänster är inte heller helt fel..


Kommentarer
Postat av: Korven

ååååååååååh, jag vill bara PILLA i burkarna!! :D

2008-10-22 @ 22:43:11
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0