uttråkad

Att jag just nu är fruktansvärt uttråkad är bara förnamnet. Det enda som hänt ikväll var att Ellan kom förbi, vi tittade på idol, åt bullar och babblade på som vanligt. Läskigt hur uttråkad man känner sig en dag utan att gå ut. Den senaste tiden har krogbesöken för oss varit täta men det är ju så roligt och lyckas ha så grymt kul! Imorgon blir det Cafe Oprea så gör inget att slappa lite en dag.


Armbandet fr Thomas Sabo fick jag utav min älskling på 18års dagen. Gitarrberlock utav lillebror och "18" utav gudmor. Kan inte gå en dag utan mitt armband. Vissa saker älskar man, det är en utan dom.

Kommentarer
Postat av: E.

Snyggt armband!

D Jag var ute i fredags och sedan har jag bara varit på landet och tagit det lugnt med mamma :) Sj?

Puss.

2008-10-19 @ 16:39:38
URL: http://petite.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0