Påskhelg

Hej hopp!
Trots att jag va tvungen att gå upp "tidigt" imorsse va jag på topp. Efter ett par dagars festande så är det riktigt bra att kunna komma upp med ett skutt.. kanske inte.. Halv12 åkte jag med pappa och bror till kusinerna ute på landet och åt riktigt god påsk lunch med hela rama släkten.


Igår, Fredag.
På dagen mötte jag och Sara upp Moa och åt glass vid Trekanten.

På kvällen åkte jag och Moa till Ambassadeur och avslutade på After. Hade aldrig varit där och kommer nog inte gå igen. Två saker som retade upp mig rejält och som borde tänkas till på!

1. Att tjejer med skinnjacka inte vill lägga av sig den i garderoben och det ska vara okej utan tjaffs. Den tillhör ju min outfit! Visst att man inte kan gå in med vinterjackor men nu är det vår och kavaj/skinnjacka ska vara okej att kunna ha inomhus.
2. Vart skyltas det om att det blir plusmeny efter ett viss klockslag när man nattäter på Mc. Donalds?? Det kostar 6kr extra och du får mer men jag kanske inte vill ha mer! Dåligt. Antar att dom hoppas på att försöka lura onyktra människor och tjäna in några få kronor.

Nu ha jag avreagerat mig. Ikväll blir det ut och festa igen. Väntar på att Moa och Sofia ska komma hit och sen ska vi möta upp Ellan. Denna gången blir det villafest med grillning. Kan passa ganska så bra.

Nu ska jag ta en dusch! Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0