Årets första skiva

Gårdagen spenderades en snabbis på SÖS med Sofia och Moa. Efter blev det present köp, systemet, apoteket och direkt hem. Fick agera styling akut till Sandra som skulle på sin egen skiva på kvällen. Tyvärr hann jag aldrig ta någon bild men ska be henne skicka några från hennes egna kamera. Vi tog en snabb fika med rulltårta och ljus eftersom det va hennes 19års dag! Grattis grattis! Inte nog med det så kom ett överraskande samtal från Katta som varit borta i Australien ett tag nu. Hon hade det bra, levde livet och njöt. Önskar jag va där.

Efter 10 åkte jag, Sara, Nicole och Ellan till Fridhemsplan för att gå på samma studentskiva. Den hölls på Viperoom av HR06 Sågbäcksgymn. Kul kväll och helt slut. Känner att det börjar sätta sina spår. Kanske ut och springa imorgon?

(Sandra 19 år)

Idag har jag sovit ut, sökt tre jobb och slappat. Ända gången jag rörde mig utanför dörren var när jag följde med pappa och handlade. Likande mest något mellan levande/död. Har knaprat i mig massa natur godis så jag nästan mår illa, not good. Imorgon ska jag ta tag i de saker som tynger mig förtillfället och efter ha ett bättre samvete.

Nu ska jag göra en kopp te och macka innan sängen lockar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0