Betydelsefullt

Hemma igen.
Besökte Solliden ang rekryteringsträffen. Kön bestod av flera hundra så det blev inget. Hämtade ut en kavaj jag köpt på nätet från Whyred. Faktiskt det första plagget jag köper därifrån så en liten uppdatering är aldrig fel. Va tycker ni?



Det söta armbandet med dockan fick jag utav pappa i påskägget. Han vet vad jag vill ha. Det är tillverkat av en tjejkompis till honom som driver en egen nätshopp med egentillverkade smycken. Sånt gillar jag! Alla smycken just nu som jag har på mig har någon betydelse, är handgjort likande.. Som dessa på bilden tex.
*Svarta gummibandet med ringen kommer från Thomas Sabo, fått av Alan.
*Berlocken är en 18års present av min gudmor.
*Läderbandet med metallplattan med gravyr kommer från Marc Jacobs, julklapp av Alan.
*Örhänget är handgjort av en tjej på Vintagemässan. Tivverkat av tjäderfjädrar och resten i silver.
mm... kan lägga ut mer en annan dag.

Ska iväg till Snaps snart! Bye bye!

Kommentarer
Postat av: josephine

fina armband!

2009-04-20 @ 16:58:47
URL: http://covet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0