Idag är jag glad

Solen skiner!
Idag blir det Grönan med familj, kusiner och Ellan.
Ikväll väntas utgång på F12 med tjejerna.

Det behövs.

Längtar till att min nyfunna vän Mikaela ska ta sig hit till Stockholm. Mikaela är från Kristianstad och en utav de jag bodde och jobbade med nere på Rhodos. Hon har aldrig besökt Sveriges huvudstad men jag har lovat att visa vad Stockholm har att erbjuda vilket jag verkligen ser fram emot. / Your partner in crime.



(Kollagen är gjorda av Emelie)

Svårt att inte längta tillbaka.. Nästa år ska jag säsonga igen.. någon annanstans med massor av nya människor och nya äventyr. Det är livet.

Kommentarer
Postat av: mikaela

Jag längtar oxå kan du tro! har ju varit i sthlm men det va läääängesen så de räknas inte.. så nu ska vi KÖRA PÅ SOM FAN när jag kommer =) kryckan känner sig sugen på att hänga med, HAHA! fast lämnar nog honom hemma. saknar dig! puss

2009-08-05 @ 18:35:51
URL: http://justinbobby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0