Post-it

Klockan passerar snart 01.00. Jag är rastlös, inget ovanligt dock.
Lillebror skaffade mig en Spotify i förra veckan som används flitigt. Antar jag är en av de sista som skaffat det(?) smidigt och lätt att förstå sig på, bra.

Gjorde en dunder middag till mig, pappa och lillebror. Dom tjatade så.. jag offrade mig. Till efterätt blev det kaffe, Marabou, vaniljglass och Moa som sällskap. Den tjejen och jag ligger på samma nivå i tänkande vilket ibland resulterar i ganska så underliga funderingar.

Kom nyss på en ide som jag kladdade ner och tänkte dela med mig av för den som är intresserad.


Svårare än så är det inte att tillverka sina egna fjäderörhängen. Billigt också. Jag ska fixa de material som  behövs imorgon, blev pyssel sugen. Pärlshopen i Sturegallerian och Västermalmsgallerian har allt och lite till i smyckesväg.

Snart kollar jag i kors, inte ett dugg pigg längre. Coca-cola sen sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0