Gårdagens utgång

Herregud vilken runda man fick sig igår. Det var minst sagt ett överkokande nattliv igår och folk bokstavligen dödade för att komma in på de bästa klubbarna och köerna var milslånga. Detta va något avtändande så vi tog det säkra före det osäkra, slapp köa och gick till NYPE. Drack drinkar så det sprutade ut genom öronen, hälsade på ytliga, kramades med vänner och lyckades bränna upp håret i ett strearinljus(!) någon centimeter eller två hann ryka. Ett stort plus för det goa sällskapet. Hur kvällen alutade är en annan historia. Ingen nämnd, ingen glömd. Bäst så.

Idag känner man sig lika fräsh som en rutten korv. Tog en powernap innan bion ändå fick jag bända upp ögonlocken för att kunna se hela filmen. Avatar var så bra som väntat, en kille.. en tjej och som i slutet får varandra. Det gillar jag.

Innan jag sussar blir Lars Winnerbäck/Miss li - "Om du lämnade mig nu", depp? Oh nej, glad ända ner i magen. Ser fram emot morgondagen. Go natt

Bild lånad av Sara - Min rödhåriga mottsvarighet, väninna, psykolog och fru. Kärt barn har många namn.

Kommentarer
Postat av: S

<3

2009-12-29 @ 15:04:54
URL: http://whitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0