Jag "skändis-kåt"? Oh nej


Ber om ursäkt för usla bilder, man får ju EGENTLIGEN inte ha med sig mobilen under arbetstid..

Idag var det ett stort företag på över 1000 gäster som hyrt ett paket med 3 rätters middag, champagne och underhållning så som E-type, EMD, Linda Bengtzing och Markoolio. Häftigt att få både arbeta ute på golvet och bakom scen. Vi stog och kikade så fort vi fick chansen och stod breve alla artister under deras uppträdanden, rätt ballt;) verkade dock bara vara jag som va lite "kändis-sprallig" haha!

Efter jobbet blev det Mc. Donalds och en after work på Söderhof med Madde. Att jag kommer sova gott är det ingen tvekan om iallafall. Go natt, hoppas ni haft en härlig fredagskväll. Imorgon är det jobb igen..

Ska visa lite nyshoppade saker imorgon som jag hittade när jag var i stan med tjejerna idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0