Kristinehamn

Har varit lite tyst här ett par dagar. Befinner mig i Kristinehamn, följde med bussen hit helt oplanerat.. 3tim senare var vi framme.

Jag har mest strosat runt på "stan" och kikat i de få butiker som finns, haft med mig datorn till de ENDA cafe som finns på hela gatan och fikat i flera timmar.. Fick kaffe, två cola och en smörgås för 70kr(!) Det hade varit omöjligt hemma. Men jag skulle aldrig klara av att bo så här. Stockholm är alltid stockholm, älskar att det är rörelse dygnet runt och att ha möjligheten att kunna ta ett glas vin med ett par kompisar en tisdag om man nu vill det.

Om det är något som jag har hunnit med är det att vara bara JAG, tänka på vad JAG vill och vad JAG känner.
Imorgonbitti åker jag hem... Borta bra men hemma bäst.


Nu mer kommer jag att lägga upp widgets för Modegallerian.se och kommer synas i bloglovins bloggflöde. Kommer att rekomendera olika produkter som finns att köpa på deras hemsida, ta er en titt HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0