Lill-jul hos pappa

Sista klapparna har inhandlats idag i Nacka Forum. Riktigt nöjd med det jag hittade! Efter avslutade vi med libanesisk mat, guuud så gott!

Sådan syster sådan bror.

Fuskpäls jacka - Hittad i mammas garderob, 25år gammal och passar bättre än någonsin.
Halsduk - Tiger
Leggins - GT
Skinnkängor - Hittade i mammas garderob dom också.
Skinnväska - Vessano

Nu ikväll har vi haft lill-jul här hemma hos pappa. Åt julmat och öppnade klappar, pappa såg mer ut som en bajsnödig jultomte..


Vi var även grymma på att hitta rum till klapparna men Mias rim till mig var i toppklass.
Vad skulle denna jul vara om inte pappa-tomte kom med Sofi Fahrmans bok "Elsas Mode" och Gynnings "Ego woman"! Vilken klippa pappa är. Har redan svårt att bestämma mig för vilken jag skulle börja med.. På min önskelista fanns också en kokbok med vilket pappa hade lyckats hitta. Smarta, billiga och nyttiga tips.. jäklar va jag ska laga mat så fort jag flyttar till egen lya.

Fick även "den perfekta svarta m. axelvaddar" kavajen (som jag valt själv) och ur snygga örhängen från Pärla i silver/svart, så mig!

Nu ska jag slå in de sista paketen och pilla mig i naveln, god jul!

Kommentarer
Postat av: Grillan

HAHAHA! Bästa rimmet!

2009-12-26 @ 10:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0