Show most go on

Sådärja! Nu har man allt jobbat gärnet och klarade att hålla flytet galant, sånt gör mig glad ända in i magen. Sån jäkla skön känsla att få känna sig stolt över sig själv. Arbetade under ett stort event i Globen med flera hundra middagsgäster som skulle ha 3-rätters och påfyllning i glasen stup i kvarten. Det var ett jäkla drag och stress konstant men himla kul att känna att man haft allt under kontroll varenda sekund. 2 dagars jobb kvar.. Jag är kung. (Ska försöka fixa mig en bild över hur det ser ut imorgon, ganska mäktigt..)

Nu kan jag pusta ut och mina tankar drar iväg till nästa helg. Det kommer nämligen vara fest på Karlbergslott med alla nära och kära kadetter. Temat för festen är "moulin rouge"! Tänk korsetter, hattar, spets, röda läppar, långa fransar, fjädrar, klackar, frack, mustasch, cigaretthållare... och massa NAKET! Ett underbart sällskap och billig bar kan inte bli annat än lyckat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0