En bild säger mer än tusen ord?

... så därför bjuder jag på ett inlägg fyllt med bilder från min dag. Som jag skrev tidigare skulle jag försöka få en bild på "dagens" så här kommer en helt okej bild på det.


Vi kände och klämde på smink på Make up store och vips råkade jag få med mig en rouge i färgen "sugarpink" och en tillhörande borste. Sara blev fint sminkad och fick med sig både foundation, trippel concealer och rött läppglans (som på bilden).



Den sista bilden blev riktigt tuff för att vara tagen med min mobilkamera.

Med små lyckorus i kroppen satte vi oss ner och tog en fika. Eller sanningen är att jag egentligen fick med mig en jacka på vägen, något udda men vrålsnygg.


A-formad modell, brun och med tre volanger. 599:-


Rouge i färgen "candypink" 295kr. Tillhörande borste med stån av gethår 155kr, fick ett prov på en bra nattkräm gratis. Den grön/blå och guldfärgade pennorna kommer från H&M och ska appliceras inne vid ögats "rot", över eller under fransarna. Ska funka även som en helt vanlig ögonskugga fast i mer krämig konsistens. 29kr st.

Köpte även ett par strumpbyxor från Twilfit som hade en hel serie med strumpbyxor för alla behov. Jag ska ha mina på lördag och ville ha hudfärgade med lite solbruneffekt och glans. Inte nog med det så kunde man välja att ha i lite hårdare material upptill så det suger in mage/rumpa vilket aldrig är fel. Alla har modeller har olika namn för olika tillfällen som tex. daily support - ger medelhårt stöd, party - håller in mage men lyfter rumpan. Super-strumpbyxorna finns på Twilfit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0