Från halvt död till levande

Igår kom vi hem från kryssningen. Jag va ganska trasig när vi klev av men efter att nu äntligen fått sova ut är jag mig själv igen. Även fast jag inte lyckades sova en blund på båten tog jag mig ut med tjejerna igår. En sväng förbi Ego skulle väl inte skada men efter en drink ville jag bara lägga huvudet på kudden och åkte därifrån.

Så fort jag är hemma igen kommer lite bilder från kryssningen upp, och filmklipp. Ska även lägga upp bilder från mina senaste köp från i tisdags och från taxfreen. Riktigt många fina saker och allt från Chanel läppstift - rosa skumpa - jätte fina underkläder mm.. Får inte glömma att klicka en bild på hur resultatet från Roombrun blev. Grymt nöjd och känner mig fräsh och ser ut att vara hemkommen från solsemester.

Snart är jag inte ensam längre.. om några minuter får jag lite kramigt sällskap och kanske en sallad om jag har tur(?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0