Jag är en snäll syster

Vilken dag! Har precis slängt i mig middag och lyssnar på Flo Rida - Right Round om och om igen.. Har besökt umt med Katta, gjort nödvändigheter på banken, shoppat lite, tittat på Kattas ridlektion och fastnat i Älvsjö pga av någon som rivit ned en ledning, suck.. Tog mig en hel timme att komma hem ifrån Stuvsta - Årstaberg:O

Jag hunnit att vara en snäll syster idag också. Köpte en par riktiga lovikavantar åt min bror som jag visste ville ha ett par. Ibland så har jag även en sådan sida av mig själv. Jag är ju inte den som tänker "blogg-foto" hela dagarna så fort något händer men det börjar komma mer och mer. En blogg med bilder är ju mycket mer intressantare och roligare att läsa.


Lovikavantar från Wedins.


Söta Katta och hennes häst som va mindre söt när han försökte sig på att bita henne i rumpan haha


Ny mascara från Rimmel med gummiborste. Puder fr. Max factor i färgen "Medium Beige"


Koftan är köpt på Mq 499:-, blev lite osäker nu när jag kom hem om jag ska lämna tillbaka den eller inte. Får se hur jag gör. Inte helt hundra men kan bero på att jag känner mig allmänt sliten, oduschad och trött.. Men kan nog bli fint i sommar till en benvit virkad tunika och riktigt ljusa och slitna jeans(?)

Inte nog med det så införskaffade jag mig en ny kärlek idag. Läskigt hur kärlek faktiskt kan köpas för pengar. Själv får jag vibbar av Marc Jacobs. Den är enkel men med fina detaljer och i skinn som bara gör den finare med åren. 899:- för min nya vän.


Imorgonbitti bär det av in till stan för spraytanning om jag lyckas få en tid och efter blir det ytteligare lite shopping. Vill ha massa nytt till våren, är less på det här skit vädret! Imorgonkväll kl19.30 bär det va till Åbo på kryssning, ska bli riktigt mysigt!!

Fullfart i mitt lilla liv just nu, det är så jag vill ha det.
Nu ska jag hoppa ner i sängen, puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Sarah.

grymt snygg väska!

får man fråga vart den är ifrån? :)

2009-02-17 @ 17:32:14
URL: http://sarahts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0