Jag kommer sakna er

Det är fram tills nu jag börjar inse hur lite tid det är kvar. Den 1 Mars åker en utav oss fem tjejer iväg, kommer kännas sorgligt men ska man göra något med livet och samla på sig livserfarenheter är det bra att ta chansen. Våran Katta är den första av oss som lämnar Sverige och drar sig till Australien. Om bara några månader då studenten ligger bakom oss drar Sandra till Oslo för att jobba häcken av sig då är vi bara tre kvar. Tätt därpå åker Sara till China som aupair(?) barnflicka och gör något galet, inte helt otippat för att vara henne. Helt plötsligt är det bara jag och Ellan kvar och vem vet vart hon tar vägen.. Kanske testar även hon på Olso livet och kanske finns det lite kärlek i luften som får hennes små fjärilar i magen att vilja flyga dit. Och vad händer då? På kort tid står jag ensam utan mina hjärtan och jag lovar att det kommer kännas som halva Malin är borta. Att jag kommer sakna er är bara förnamnet.


1. Sandra 2. Sara 3. Katta 4. Ellan
Jag älskar er.


Nu ska jag drömma mig bort och kolla The City tills jag inte kan hålla mina ögon öppna längre. Fy fan va bra det är.

Kommentarer
Postat av: Sandris

Ush, är så himla berörd att jag inte kan sätta namnet på det. Längtar tills jag kan få pricka in datumet med ett stort hjärta i min kalender när vi alla ska ses igen. M <3

2009-02-16 @ 11:13:42
Postat av: GRILLAN

vi fem.. <3

2009-02-16 @ 23:15:54
URL: http://ohfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0