Onsdag 2 Februari, ny vecka

Gomorgon gomorgon!

Ska göra iordning ett fotbad vilket mina små tossingar kan behöva efter många kvällar av klackar. Konstigt att man oftast bara bryr sig om det som syns, händerna! och glömmer bort fötterna. Eftersom Anki kommer vid 17 och ska fixa mina akrylnaglar ska jag ta tag i dom där nere också. Satt och kollade lite lediga jobb igår och hittade ett riktigt intressant som assistent några timmar i veckan på ett kontor centralt i Sthlm vilket skulle passa mig perfekt. Måste bara lära mig vad en faktura är för något, något man bör veta som assistent. Får väl ta hjälp av mamma som själv jobbar som det.

Klickade precis in på Cittys blogg och fann en kul liten tävling, va med du också! Förövrigt så har hon ett grym header som liknas lite i stil med vad Gynning har på sin(?)

FYND! Klickade häromdagen hem en pälsmössa av räv för endast 42:-
(Om någon är intresserad efter att fynda något speciellt så skriv det bland kommentarerna så kan jag kolla upp det. Eftersom jag ändå klickar hem saker titt som tätt kan jag ta mig lite tid att leta upp något till er också(?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0