som ett barn på julafton..

Tidig morgon! Det här hör till ovanligheterna att jag är uppe så här tidigt en lördag. men har man en katt som vill få tag i en tår så är det svårt..

(Familjens lill-skit. När han försvann helt plötsligt igår trodde mamma att hon råkat tvätta honom i tvättmaskinen. Hon skrek till mig att börja leta medans hon öppnade luckan och när jag vände mig om satt våran älskling och gäspade bakom mig. Han ska bara veta hur rädda vi blev! haha)

 Igår blev det hemma kväll och Ellan va här. Vi degade ner oss i soffan och tittade på Lets Dance med cola, chips och dipp. Äntligen åkte Scott ur tävlingen! Tyvärr men killen är ju boxare och har säkert fått för många slag i skallen för något står inte rätt till. Hoppas att Carl-Jan åker nästa vecka så blir det en roligare tävling.

Idag blir det inget annat än att se fram emot kvällsplanerna. Känns som att jag och Ellan lyckats överanalysera och planera kvällen alldeles för mycket in i detalj. Och planerade kvällar slutar sällan bra, det ska bara bli som det blir.

- Sara kommer hit under dagen och ska fixa sig med mig.
- Kl19 har vi beställt bord på Tratoria Romana, en italiensk resturang i Gamla stan.
- Kl22 hämtar en limmo oss utanför
- ...1timme senare ska vi in på Ambassadeur och har vipbord bokat.

Kommer bli grymt och jag känner mig precis som ett litet barn på julafton. Så det är inte omöjligt att få tillbaka känslan.

Kommentarer
Postat av: GRILLAN

Jag dyker upp vid 3 tiden foxy ;) <3

t-t-t-taggad!

2009-02-21 @ 11:37:33
URL: http://ohfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0