Spraytanning på Roombrun

Va länge sedan jag va uppe i den här tiden. Idag kommer det bli fullfart känner jag. Ska in till stan och shoppa lite, handla mat och vid 15.30 har jag en tid Roombrun för en spraytanning. Antar att jag är den sista som aldrig har testat det förut. Känner att jag behöver lite färg på min vinterbleka hy, usch.

Efter ska jag hem fort för att fixa mig och hämta väskan så jag hinner till båten som avgår kl19.30. Ska bli mysigt att åka iväg på kryssning. Nu ska jag hoppa in i duschen och ta mig in till stan så fort som möjligt. Ska ha min nya vän på axeln, tänk va lite som kan få en lycklig:)

Hm.. kanske blir ett före-efter foto. Vem vet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0