Want my own star on Hollywood Boulevard

Besöket in på King Size slutade med 2800:- fattigare och två par skor rikare. (Nä, inte för min del dock eller som tur va´) min älskade vän Ellan som har storlek 34,5 i skor har inget annat val. Men efter besöket hade jag en överlycklig vän som äntligen kan få fira in sin 20de födelsedag på lördag i ett par svarta pumps med höga klackar.
Själv fyndade jag en svart body på Monki för 180:- som jag ska ha under en ceriserosa kjol på lördag. Kommer säkert upp en massa bilder efter det så det läggs upp då.

Tydligen är vi lediga från skolan imorgon fick jag reda på precis så för min del ska jag möta upp Ellan i centrum kl12. Vid 15 någongång ska vi med Sara till Make up store för en bokad sminkning, alltid kan man lära sig något nytt. Känner på mig att jag antagligen kommer bli knäsvag som vanligt och handla på mig massa saker. Mitt köp frosseri börjar bli lite mycket kanske(?)  Borde passa på att hämta ut mina Steve Madden skor på Fridhemsplan som har legat och väntat i flera månader på mig.. hoppas hoppas det inte strular till sig bara..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0