Fake it!

Igår kväll mötte jag upp Ellan i centrum för en solning men eftersom det va 30min innan affärerna stängde hann jag köpa med mig en bus-lotion från Clarins som funkade förvånadsvärt bra. Vi hann även med en runda på Best of Brands där jag köpte ett linne från Oui och ett smalt vitt skärp med guld spänne.


250:- från Clarins. Mycket skönare att använda en gel än lotion eftersom det snabbare sjunger in i huden så man slipper känna sig klibbig.

Vardagslinne från Oui.

Skärp från Saddler.

Ska fixa mig och ta en sväng in till stan för att möta upp Ellan. Vi ka ta en sväng in på King size skor och kolla om vi hittar några passande klackar till helgen. Någon som kan tipsa om en butik som säljer skor för små fötter så säg gärna till.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0