Bra med förändringar i livet


Nu blev jag nyss avsläppt av Katta som va söt och körde hit mig. Jag, Sara, Katta, Sofia och Moa hade mys-prat-svull-kväll med vin och coca-cola. Är det så det kommer bli nu när fler av oss i sällskapet fyller 20, att colan så småning om byts ut mot oss vin drickande tjejer som tar ett glas så fort det finns tid över eller helt enkelt brist på annat. Kanske är vi 18,19, 20 åringar som blir den nya generationens alkolister? Självklart inte den bilden man får upp i huvudet när man tänker "alkolist". Självklart ligger det samtidigt ironi i det jag skriver så ta inte detta grav allvarligt.

Tidigare under dagen var jag iväg till Vällingby och tog en snabblunch med Ellan. Strosade runt ensam och hittade ett par marinblå cityshorts till sommaren på Mango och ett halsband inne på TopShop. Ska försöka ta en bild imorgon.

Hittade lite gamla bilder på Kattas mobil. Lite annorlunda färg nu/då. Trivs mycket bättre i mitt hår nu än som blond. Bra med små förändringar i livet. Jag ledsnar så ofta så att byta hårfärg kan göra stor skillnad.
 

Kommentarer
Postat av: Jonna

söt blogg:d



kul att byta hårfärg fast även lite läskigt:d

2009-02-26 @ 11:24:04
URL: http://jonnisponnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0