Frissan idag

Go morgon!
Trött är bara förnamnet. Idag slutar jag skolan kl12, en timme senare ska jag och Ellan till frisören och klippa oss samtidigt. Igår beställde vi pasta till middag vilket va jätte gott, efter tog vi en sväng in till Woken och blev bjuden på ett glas vin. Ett glas på en tisdag är inte så fel, kom på det nya ordet "after school" vilket passade bra haha!

Just nu sitter jag i soffan med en kopp te och kollar på The Voice som får mig att piggna till. Jag gillar Josefin, stört skön!
Nä, idag blir det min rentröja som jag fick utav min bror i julklapp. Passa på att använda dig innan den känns fel med årstiden.

Hej då! Ikväll får ni se mitt hår, kanske kör på en rejäl förändring.. vem vet.

Kommentarer
Postat av: L

Bild på den nya frisyren? :)

2009-01-15 @ 22:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0