Nakenfis!

Här hänger jag ut min nakenfis, detta kanske inte är helt okej men väljer man att muppa sig i Wikipedia naken kl8 på morgonen så gör man. (självklart har jag fått tillåtelse) Ser det inte för sött ut?

För övrigt så hade jag en hämsk natt. Det blåste något fruktansvärt utanför så det riktigt ven genom mitt fönster. Vaknade hela tiden och hade svårt att sova. Jag och Alan kom iväg i bra tid på morgonen så vi hann fika i 1tim innan jag började skolan vilket gjorde morgonen till det bättre. dagen fortsatte sedan med 3tim håltimme då jag fortsatte fikandet i cafeterian i skolan med sällskap av goa vänner. Kl15 började en ny spännande och riktigt kul kurs som heter TFF (textil. färg och form). Ska börja skissa redan ikväll på ett rum som ska inredas efter färgernas betydelse.

När jag väl va hemma kom Anki, min nagelfixare och fräshade upp mina naglar. Så nu är dom fina igen med silver rand i skarven där det vita möter det rosa.

Nu ska jag ta fram skissblock och pennor och börja. Det är just det här jag älskar:) känner mig sugen samtidigt så det gör det hela ännu bättre och därmed bättre resultat.
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0