perfekt kväll!

Vilken lyckad kväll vi hade igår! Har varit ute ganska mycket senaste tiden och visst har vi roligt men det är speciellt med dom där oväntat lyckade kvällarna som faller sig rätt. Hel kvällen började med att jag, Sara och Sandra åkte till Woken och drack ett glas vin. Där träffade jag massa gamla klasskompisar vilket va jätte roligt! man hörs ju så sällan så när man väl gör det blir det extra kul att veta vad som hänt under senaste tiden. Efter gick vi vidare mot Kaos, Sigge fyllde 23 igår och vi var inbjudna. Vi hade en riktigt gryyyym kväll med kareoke då vi sjöng Abba låtar och "summer of the 69" om och om igen. Vi dansade och träffade massa härliga människor och timmarna rullade förbi, vi gick när stället stängde kl3 och åkte sendan vidare på efterfest till Max på Söder. Kl6 va vi hemma och totalt slut..

Så här kul hade vi! Lite bilder kan jag dela med mig av från kvällen..




Just nu sitter vi i mitt kök jag, Alan och Sandra. Sandra har lagat en mat medans vi andra sitter med våra små rumpor och inte rör oss ur fläcken. Stackarn, ska duka nu. Bye bye!


Kommentarer
Postat av: GRILLAN

Haha, jag ser så jävla rock ut :P Hur var Söder?

2009-01-11 @ 19:14:08
URL: http://ohfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0