Blommor och bin

Jag har 40+ resfeber(!) om det nu gick att mäta det i grader. Jag blir alltid så här när jag ska resa. Samtidigt som det är fruktansvärt plågsamt att tiden går långsamt så ligger det spänning och förväntan i det hela som gör att det är roligt att vänta. Det är kul att tvätta. Kul att packa. Kul att köpa det där lilla-sista-som-man-är-tvungen-att-ha. Det är kul att växla pengar. Ja, med andra ord allting runt en resa är tamefan roligt.

- Midsommar blev inte riktigt som väntat. Började i trevligt sällskap på landet med krans, god mat och dans runt midsommarstången. Slutade med att Sara fick ett hål i huvudet och vi åkte och efterfestade i Hammarby sjöstad. Jaja.

- Jag har blivit kallad på arbetsintervju(!)

- Dagarna efter har spenderats på annat håll. Massor av dokumentär tittning och jag känner mig mer allmänbildad än någonsin.

Imorgon ska jag hem till farmor och tvätta hennes fönster vid 14 tiden. Och kl17:30 är det nagelfixning hos mig.

Onsdag klockan 22 landar planet på Rhodos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0