Min "konstnärliga" sida

Fick en sån stor lust att börja rita när jag klickade mig in på nyfunnen blogg. Måste säga att jag önskar att jag hade samma känsla och fantasi, klicka här om ni vill kolla på hennes helt otroligt tuffa teckningar. Hon hade användt sig utav blyerts, stomp och svart tush så jag provade. Hur ska man annars kunna lära sig om inte kunna ta inspiration av andra? Testa andras tekniker och redskap? Hade en stomp liggandes hemma men aldrig användt eftersom jag inte visste hur man gjorde men efter att ha testat lite så funkade det ganska så bra.


Kommentarer
Postat av: J U L I A

vilken cool teckning!

2009-03-28 @ 09:33:01
URL: http://byjulia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0