Personal shopper?

Idag blev det lite shopping med Ellan. Ganska otippat men i Globen faktiskt. Hitta en hel del fina saker som jag fick med mig hem. Det som är bra med små gallerior är att det man är letat efter i stan finns just där och självklart är slut i hela stan. Som med mina gladiator sandaler tex. Finns det yrken som personal shopper här i lilla Sverige? Skulle va något att tänka på.. Ganska skönt att gå omkring att få hjälpa till vid andras klädinköp. Vi var hemma vid halv 6 då min rara Anki/nagelfixare kom och gjorde mina naglar ursnygga igen.


Just det! Köpte även en chokladmask och en primer fr. Lumene. Har hört att den ska släta ut hyn innan foundation och även få sminkningen att hålla längre under en dag.

Primer Lumene 100:- Ansiktmask 20:-

Både Ellan och Sabina va här och åt middag med oss under tiden jag fixade naglarna. Har sån tur som har Anki! Vems dröm är det inte att få fina naglar stup i kvarten av en färdig utbildad nagelteknolog för kompispris?

Är jätte kul att se att fler och fler hittat hit och kommenterar! natti natti!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Ja Lauren är snyggast och bäst :)



Kram

/Linnéa

2009-03-05 @ 18:47:24
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Postat av: Elin

Åh vad fin tröjan var! Har fastnat mycket för randigt på sistone:) Hur mycket gick den på?

Ha det bra!

2009-03-05 @ 22:15:58
URL: http://hagenvald.blogg.se/
Postat av: Elin

Ojdå, såg nu att priset står under bilden..:p

2009-03-05 @ 22:16:32
URL: http://hagenvald.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0