Sommar när den är som allra bäst

Längtar bara mer och mer. Snälla ge mig lite värme! Fick den här sköna bloggen länkad till mig. Kan bara minnas hur galen förra sommarens Zante resa va. Om ni inte har något bättre för er så läs hela, den är kul!
Klicka här!

(Jag, Zante 2009)
Ett smakprov från "klicka här" : "Varför älskar vi att sitta på den där steniga stranden, dricka dom där pissljumna fulölen, lyssna på den där halvtrasiga musikspelaren och bränna sönder våra redan grisröda näsor?
Jag kan bara meddela att det är något i atmosfären, något som gör att luften genomsyras med en känsla av kärlek!"
Så sant.

Har beställt linnen till Rhodos resan på Spreadshirt till mig och Ellan.
Go natt!

Idag fick jag blommor. Dom passar sig väldigt fint i på nattuksbordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0