Två nya att ta väl hand om

Vintage kavaj från Beyond Retro. Inga knappar, markerade axlar, vågiga kanter, grå melerad.. hel rätt. Vilket fynd, 286:- för denna skönhet. Köpt i Göteborg.

Inte nog med det så hittade jag dessa Balmain inspirerade sandaler inne i en liten boutiq. Dom hade allt från Cloe väskor, Juicy Couture dressar och mycket mer. För endast 500:- blev dom mina. Även dessa köpta i Göteborg.

En söt ring från H&M, 29:- Ska börja samla på ringar och broscher så nu har jag en till i min samling.

Idag är det våffeldagen, jajaa vilket tjat. Varenda bloggare har skrivit det nu så därför gör jag det också. Egentligen är det ju inte speciellt gott. Nä, för mig blev det nudlar till lunch och thai resturang ikväll med mamma som ska till Thailand på Lördag. Tandläkaren som gäller om 1tim.. Bye!

Kommentarer
Postat av: GRILLAN

Kavajen va ball och blir hur ball som helst när du pimpat den! Kick it, Brallan!

Btw, mina lösögonfransar sitter fortfarande kvar!

2009-03-25 @ 19:15:49
URL: http://ohfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0