Mango

Dålig update..
Efter att jag vaknat mötte jag upp Ellan när hon slutade jobbet. Efter gick vi och småshoppade lite. För min del blev det ett oversize linne med brottar rygg. Kommer bli fint att ha den svarta paljett bikinin under som får skymta fram. Blev en ganska så orättvis bild på "den lilla svarta" som i verkligeheten är mycket finare än så. En bas klänning i finare material som jag tänker piffa upp med både kedjehalsband, kanske ett indian inspirerat.. ett skärp i midjan.. ett par tuffa klackar eller en skinnclutch. Båda är förövrig fr Mango.



Ellan gick efter att Lets Dance va slut så nu sitter man här ensam med chips och dipp.. om jag ska va riktigt ärlig så äter jsg även naturgodis om vartannat. Vid den här tiden om exakt 1v kommer jag befinna mig i Göteborg och sätta klackarna i taket, så det så!  Längtar att bara få komma bort lite.
Hoppas ni haft en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

tack så jättemycket för den fina kommentaren! Jag blev verkligen glad :)

2009-03-14 @ 00:55:11
URL: http://goosebumps.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej, intressant blogg. Har du coh din kille gjort slut? kram

2009-03-14 @ 01:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0