090305

Idag kom Ellan hit vid 15, tog en sväng förbi ica och hämtade ut ett paket som kommit. Va tandblekningen som jag beställde för tre dagar sedan. Har än så länge bara hunnit testa överkäken två gånger men visst är det skillnad, ingen "wow" känsla än så länge men visst blev dom vitare. Gelesprutorna kommer räcka till många behandlingar till så bara att fortsätta till önskat resultat.

Efter middagen blev det fika hemma hos mormor. Kanske inte så otippat men vi tryckte i oss både bullar, kakor och glass.. Och som att det inte räckte tog vi en promenad till ica och köpte godis, nötter och cola. Jag kunde inte välja så blev både en Glamour och en CHIC tidning.

Jag och mina sömnsvårigheter ska gotta oss i läsning så kanske jag blir trött tillslut. Ellan har redan gått och lagt sig eftersom det väntar jobb för henne imorgon.

Vi har suttit och kollat resor inför sommaren och för tillfället lockar 2v på Rhodos. Inget bokat, inget bestämt men inte helt omöjligt. Fanns många billiga charter resor via Ving så kanske en bokning i dagarna framöver(?)

Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0