You can be my black Kate Moss tonight

Tog precis en promenad till Ica och hämtade ut två paket. I det ena var det ett par Levis 501, ni vet sånna som mamma hade när hon va i samma ålder. 11:- fick jag ge för dom och nu ska jag ta tag i saxen och göra om dessa till shorts. I det andra paketet låg det jag hade hoppats på, jo t-shirts! Large va den sista storleken som fanns och det va ganska så stor. På det här sättet hade jag tänkt att ha den när vädret tillåter.

En stor rumpa har väl ingen dött av? haha


Här kommer länken till hemsidan till de som tyckte om t-shirten. Klicka HÄR!
Ser något sliten ut. Osminkad och trött.. nu ska jag packa för imorgonbitti går tåget mot Göteborg! Passande med lite semester efter allt.

Kommentarer
Postat av: GRILLAN

SNYGGING!

2009-03-19 @ 21:30:37
URL: http://ohfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0