Vad har Göteborg att erbjuda..?

Aaa du.. egentligen inte speciellt mycket om jag ska vara helt ärlig. Utelivet här är ju inte alls som hemma, går inte att gämföra. Som bartendern sa igår "Här gäller jantelagen och inte ett vackert yttre som där du kommer ifrån". Och det är sant, man kommer mer eller mindre inte in om man inte är 25 på ett 25 ställe, ett leende räcker inte.

Jaja, går kvällen va väldigt annorlunda. Besökte Gretas-gayklubb och natten avslutades på strippklubb. Ungefär lika illa som det låter haha. Nog om det.. Ikväll har bartendern på hotellet skrivit upp oss på gästlista så hoppas på lite mer party i göteborgarna än går dagen.

Idag har vi shoppat och ätit lunch på SoHo. Jag har hittat världens finaste Balmain inspirerade sandaler;) inte nog med det så hittade jag ett jätte tuff gråmelerad kavaj på Beyond Retro.

(Igår på tåget)

(Efter 1,5 timme på hotellet kände vi oss som hemma)

(Vi hittade ett par alldeles för stora örhängen på Top Shop)


Nu ska vi fixa oss. Jag är helt slut i fötterna och ligger i sängen tillsammans med cola, djungelvrål och cashewnötter..  kollar lite halvt på Disneykanalen. Snart väntar ett Metropolitan i lobbyn...

Kommentarer
Postat av: J

nästa gång...



skall ni besöka Lasses på heden!

2009-03-23 @ 18:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0