Man lever bara en gång. Bra inställning!

Blev en lugn fredag kväll för både min och Ellans del. Bra inställning. Plus att jag är helt slut nu efter en hel dags jobb! Körde demo ända borta i Nynäshamn och hur jag hittade till Ica Kvantum är en historia i sig. Ska ta bilder nästa gång jag demar så ni kan se lite vad det är jag sysslar med.

Blev en lyckad middag som jag själv kockade ihop bestående av grekiska köttbullar, rosini m. ruccola och feta/tomat röra till. Inte så illa. Lite vin och kortspel på det och jag är näst intill död.

Idag på jobbet läste jag igenom Fredags bilagan och hittade en helt och hållet klockren text med Katrin. Har haft lite delade meningar om den tjejen men det här gjorde min dag. Tack! Man lever bara en gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0