Mary Key visning & solning

Började dagen kl12 med att ett tjej som arbetar som säljare för Mary Key kom hit och berättade om sina produkter. Jag som inte kan säga nej och såklart blir såld på 2sek köpte en hudvårdserie för över 900:-.... jaja. Det är få-pengarna-tillbaka-garanti om man inte får resultat. Så nu jäklart hoppas jag på skillnad! Fick en värdinna present eftersom det hela hölls hemma hos mig. Valde en cocos bus-lotion och fick Mary Keys lotion som motsvarar Elisabeth Arden 8h, helt perfekt och praktisk!

Efter Mary Key visningen åkte jag och Ellan och solade i Årstadal. Ikväll väntas utgång men innan blir det vin med Moa och Ellan. Ha en trevlig fredag kväll.


Va tycks om min nya design? Verkar som att ni som använder er av firefox inte kan se det ännu.. skumt. Och välkommen Du som blivit ny prenumerat av min blogg via Bloglovin! Är uppe i 9 stycken prenumeranter vilket är förvånadsvärt eftersom min blogg är så pass liten och lägger inte ner någon energi för att fånga läsare. Välkommna allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0